jika kau fikirkan kau boleh! kau hampir boleh melakukan.. jika kau fikirkan ragu-ragu, usahamu tak menentu.. jika kau fikirkan kemenangan, kau menghampiri kejayaan.. jika kau fikirkan kekalahan, kau hampiri kegagalan.. renung-renungkan ~

Monday, June 2, 2014

GEL AMANI - khusus untuk sakit lutut

Hari ni nak cakap tentang produk kesihatan......









ni dia.....

AT LAST, I FOUND THIS PRODUCT FOR MY BELOVED MOTHER....

Kesian tengok mak selalu mengadu sakit lutut.. Lutut jadi bengkak.. Lepas cuba gel ni, Alhamdulillah sakit beransur hilang selepas sebotol penggunaan.. Sekarang continue botol ke-2.. Even dah jadi ejen, saya tak promote lagi ke kawan-kawan sebab nak tengok keberkesanan produk ni depan mata.. Testimoni pengguna menunjukkan positif, means produk ni memang bagus.. Yang bezanya cepat atau lambatje.. Ada yang 3 hari pakai dah kurang sakit, 10 hari dah tak sakit lutut.. Ada juga yang pakai untuk sakit slip disc dan sakit tumit & sendi.. Tak pasti sakit tu hilang terus atau sementara, mungkin depends atas individu.. But for the patient, who cares, right? Asal sakit sendi tu hilang even sementara, tu dah cukup bermakna..

Sebelum ni saya fikir sakit lutut tu macam sakit terseliuh je.. Tapi sangkaan saya meleset.. Sebabnya saya pernah merasa sakit lutut dalam 2 or 3 hari.. Mungkin Allah nak tunjuk kepada saya macam mana rasa sakit yang mak saya alami.. Yang saya rasa tu sikit je tapi sekali rasa tak sanggup nak rasa dah ok.. Sejak dari hari tu, saya berusaha cari produk yang betul-betul berkesan untuk sakit lutut...

Allah tu Maha Penyayang.. Dia temukan saya dengan produk ni.. Mak saya pakai ikut arahan yang diberi.. Sekarang mak dah tak merungut sakit lutut.. Bengkak pun dah surut.. Syukur ke hadrat-Mu ya Allah.........

So, kepada pembaca blog sekalian, saya cadangkan kalian belilah produk ni untuk insan-insan yang anda sayang.. Tak salah mencuba kan.. Harga sebotol RM129.90 untuk Semenanjung Malaysia, RM139.90 untuk Sabah & Sarawak.. Agak mahal tapi berbaloi..

Kalau ada sesiapa yang nak order dari saya, komenlah dekat post ni ye.. Kalau nak beli dekat tempat lain pun boleh.. Just google, kompem keluar banyak link untuk produk ni.. Selamat mencuba!! ^^

No comments:

Post a Comment