jika kau fikirkan kau boleh! kau hampir boleh melakukan.. jika kau fikirkan ragu-ragu, usahamu tak menentu.. jika kau fikirkan kemenangan, kau menghampiri kejayaan.. jika kau fikirkan kekalahan, kau hampiri kegagalan.. renung-renungkan ~

Thursday, February 24, 2011

my guppy Jr~~ (-_-)

sedihnye laaa arini....


tempoh hari ikan guppy abang & kakak ipar aku beranak.. beranak ke bertelur ye? beranak kot.. ada 50ekor anak ikan.. abang aku bagi aku 20ekor.. baru-baru ni abang aku bagitau yang budak guppy dia tinggal 3ekor..

punyalah bangga binti berlagak nye aku.. sebab guppyJr aku 5ekor je yang mati... tapi..........

bak satu kata nasihat; jangan berlagak~~~


sekarang, hambek!!!!!


daripada 20ekor tinggal 2ekor je hari ni.. entah-entah esok tinggal 0.. huhu.. sedihnya..

nasib baik puyu aku sihat wal-afiat lagi.. tapi kan.. nak tanya sikit ni.. sisik dan sirip puyu berkilat ke?? aku rasa puyu aku tu dari golongan artis atau puyu ternama kot..

ok lah, sampai sini je dulu.. mak aku dah panggil ajak makan malam sama-sama..




-say0nara- ^_~

1 comment: